Pages

Cumartesi, Mayıs 21, 2011

Dota 1.26a Gproxy İle Oyuna Bağlanma İndir! Download!

1.26a versiyonu için Gproxy dosyası yayımlandı.Bu dosya ile olası internet kopmaları ile düşmeleriniz son bulacak.Yapmanız gereken tek şey , rar içerisindeki dosyayı oyunu açmadan önce açmak ve kapatana kadar da kapatmamak.

Otomatik olarak w3 başlangıcında açılan gproxy için TIKLAYINIZ!
Türkdota tdproxysi için TIKLAYINIZ!
Manuel olarak kullanılan gproxy için TIKLAYINIZ!

MANUEL OLANININ    KULLANIMI
1)Rar içerisinden gproxyw3.exe dosyasını çalıştırıyoruz.

2)Daha sonra Warcraft III'ü açıyoruz.Ardından servere bağlanıp bir oyuna giriyoruz.

3)Oyunda herhangi bir internet kopması anında gproxy sizi 360 sn içerisinde geri bağlıyor.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

gproxy yuklemıyo bıse duruyo oyle :S

Cengiz Çoban dedi ki...

zaten gproxyi actıktan sonra bisey yapmana gerek yok . o acık kalsın sen oyuna gir.

OrangeKing dedi ki...

Fatal error hatasına çözüm nedir DEP kapatıyorum ama yine de alıyorum o hatayı?

Cengiz Çoban dedi ki...

su anda linkleri yeniledim son versiyonları mevcut.eger aynı hatayı yine alırsanız resim olarak yollayabilirseniz yardımcı olabilirim.

Adsız dedi ki...

gproxyi yükledikten sonra oyuna bağlanamıyorum manuel patch hatası verıyor yardım edermisiniz ?

Cengiz Çoban dedi ki...

aldıgınız hatayı tam olarak anlatabilirseniz yardımcı olabilirim (resim vb sekilde)

Adsız dedi ki...

Benimde manuel versiyonda yüklenirken hata veriyor

Adsız dedi ki...

gproxiyi acıom euroloadera giriom battle.nete tıklıom gproxi çalışmıyor dio

Yorum Gönder